İsilik belli bir bölgede olur diye biliyorum yanlış da olabilir ama bana alerjik gibi geldi. Ek gıda sürecinde iseniz bir şey dokunmuştur veya süt veriyorsanız sizin yediğiniz süt ve süt ürünlerine karşı alerjik bir reaksiyon göstermiş olabilir. Yakın zamanda farklı bir şey yediniz mi onu da düşünmek gerek 🤔 çok geçmiş olsun 🌹🥰