Edaycr Merhaba 10 ay 20 günlük erkek bayramdan beri hastaydı yeni toparlıyor ama şu bir kaç gündür zar zor yemek yiyor oysaki herşeyi yiyen bir bebekti Cok istahliydi ne olur bana geçici bir süreç diyin🥲buna ihtiyacım var
Fatmannny Edaycr bende aynı durumdayım kızım yaklaşık bir şudur hiç bir şey yemiyor baya iştahlı bir bebekti
secilddogan26 Benimde bebeğim yediklerini hep ağzından atıyor😔çorba yı bile zorla içiyor😒hiç iştahı yok ne yapacağımı bilmiyorum 😒
Fatmannny Edaycr yok hastalanmadı 1 ay önce diş çıkardı ondan mı bilmiyorum yarın randevu aldık doktora götürcez akşama kadar çok güzel şeyler hazırlıyorum iki lokma akıp tükürmeye başlıyor aşırı da memeye düşkün oldu
Zeynep5g Benim bebeğim de öyle 8.5 ay emmio yemio yediğini hepsini olduğu gibi kusuo yarın kan tahlili yaptırcm