Durefsan Kızlar havalar aşırı sıcak. Bebeğimin dudakları kuruyor ve idrarı kokuyordu diye çay kaşığı ile su vermeye başladım. Günlük ne kadar vermem gerekiyor? 3 gün sonra 5.aya girecek
CmreKSidar Durefsan ben normalde suya karşıydım 6 ay ama çişi azaldı ve bezinde turunculuk gördüm aşırı terliyor doktor önerisiyle kaynamış ılımıs su 4 çay kaşığı dedi doktorum.
AsinkaninAnesiyim Durefsan valla ben bebeğim doğdugu andan itibaren suyu hep veriyorum doğdugu zamandan 6 7 ayına kadar şekerli su içieiyodum gabi hafif şekerli şuan 15 aylık normal su içiriiom içmeyi çok seviyor suyun ne zararı olabilirli neden vermiyosunuz ki siz
Dondurmalikahve Durefsan Verilir tabi su verilmemesinin belli amacı var onlara dikkat edilirse verilir belli miktardan çay kaşığı ile
Hlysahn Durefsan günlük bir kaç çay kaşığı verebilirsiniz bnce biraz daha fazlada olblr çünkü cidden havalar aşırı sıcak bn üç aylıkken vermeye başlamıştım doktorumuz ver demişti 😊
Durefsan CmreKSidar bende aynı şekilde. Su ver diyenlere hayır zararlı derdim. Ama çoğu kişide ilk aydan itibaren veriyorum diyor. Kızımın çişli bez sayısı azaldı ve koku olmaya başladı. Artık dayanamadım🥺
Sibola CmreKSidar ben biberona koyuyorum kendi ne kadar içmek isterse iciyo çok icemiyo zaten 4 aylık hava çok sıcak izmirdeyiz
Minzilikuymak61 Benim oglumm 6 aylik bildigin biberonla veriyorum valla iciyor havalar cok sicak o yuzden belli bi sinir koymadim firsat buldukcs veriyorum
AsinkaninAnesiyim Hlysahn ya neden vermiyosunuz ki ben bebeğime dogdugundan beri veriorum ve su zararlı değil tam tersi sağlıklı bebeğime hiç bir şekilde zarar vermedi baya sevio su içmei
Melekg Çok sıcak bende vermem demiştim oğluma vermemiştim ama kızım çok ağlayınca 1çay kaşığı verdim sustu ister gibi ağız vurdu 1 çay kaşığı daha verdin neşelendi hergün vermiyorum çok sıcak ve ağlarsa veriyorum artık 2 ay 7 günlük
AsinkaninAnesiyim Melekg sağlık amaçlı benim kızım 15 gün küvezde kaldı doktorlar öyle soyledi :( kiloda aldırıyor
Hlysahn AsinkaninAnesiyim ya tabiki çok doğru söylüyorsunuz ama ilk başta vereyimmi deyince ilk altı ay anne sütü alıyor gerek olmaz felan demişlerdi ocak doğumlu bebeğim kış bebegydi daha sonra iki aylıkken böbreginde kum olduğunu öğrendik ondn sonra danışık tekrar ondan sonra verebilirsiniz deyince başladık ama daha erken başlasaydım da olurmuş suyun ne gibi zarari olabilir ki diyorum öyle yani 😊
AsinkaninAnesiyim Durefsan benim sütüm gelmedi ama Anne sütüde içse normal su çok önemli herşeye çok yararlı hasta olduğunda bile su ve Anne sutunu öneriolar
Ececiiim Durefsan en iyisi kendi doktorunuza sorun. Ben de burda okuduklarımla vermeyi düşünüyodum doktor öyle diyince vazgeçtim
canikoko Oğlumun bezindeki çişlerin rengi turuncu hatta ara ara kırmızı gelmeye başlayınca sordum doktora. Öğünlerden 1 saat sonra 2 çay kaşığı verebilirsiniz dedi. Bence de suyun bir zararı olmaz çok terliyorlar