Sssdt aynı aylarda aynı şeyi yaşamıştım nasıl kötü çok zor seni çok iyi anlıyorum o ağladıkça ben ağlardım muhtemelen dis çıkıyor olabilir yada atak dönemi olabilir canım. Hiç bişey olmasada istediği için bile agliyo olabilir tavsiyem eşin eve gelince eşin ilgilensin sen biraz kendine zaman ayır ben en son öyle yapmıştım. Çünkü doktora gittik vs hiç bir sorun yoktu ağlıyordu akşamları eşime verip yarım saat 45 dk balkona çıkar nefes alırdım kndimi dinlerdim o rahatlatirdi. Sen iyi olmazsan bebeğinde olmaz.