Sonundabende12 Ya evimiz 29 derece çocuğu sadece atletle tutuyorum her gün yıkıyorum nemlendiriyorum yüne İSİLİge çare bulamadım denize soksam iyi gelirmi acaba mikrop kapar diye de götürmek istemiyorum offff of çare neyde buldunuz