Selam anneler. 2 aylik oğlum var en başından beri mama meme olarak ilerliyoruz ve sma optipro kullandım 10 gündür kabızlık sorunumuz var lavma yapıldı ve evde kulak çubuğuyla ben yardımcı oluyorum yavruma. kendiliğinden yapamıyor böyle giderse tembellesecek bağırsakları, kendim çok su da içiyorum. mamadan diye düşünüyorum artık, hem kilo konusunda hem de kabız yapmayan mama öneriniz var mı