Brcukymcu arkadaşımda var hiç memnun değil kenarda duruyor dedi
birde geçen keşfette bi videoda gördüm adam almış, yorumların hepsinde iade et çok kötü demişler
içeriyi soğutması icin cam acmak gerekiyormus yoksa motoru sıcak hava üflüyormuş
cam açınca da vantilatör gibi karşısında oturunca ancak serinletiyormuş tüm odayı değil