İlk kaldırdıklarından sonra yürüyüş yapmak gerek bol bol acısa da , zorlamadan .
İkinci gün eve geldiğimde ben yine destekle kalkıyordum yataktan ve oturur vaziyetteyken .
Nerdeyse 4. Gün sanırım kendim hallettim artık dönmeyi de kalkmayı da .
En fazla bir haftada da zaten toparlamış oluyorsun .
Ama ev işleri için mecbur biri yardım etse çok iyi oluyor , etmeyince yapamıyorsun kalıyor .