Hasretkmrc1 Nurcan_8034 merhaba ben meme reddinden dolayı 1. Ayından beri bebelac kullanıyorum ama golden olanı değil kızımda severek içiyor hiç mamayla ilgili sorun yaşamadık gold alacaktım ama kabız yapar dediler biraz katı bir mamaymis bende hiç denemeden direk bebelac la başladım
Dedikodu Nurcan_8034 benim oğlum ayından önde gidiyor maşallah ama ben kilonun genetik olduğunu düşünüyorum yine yemeye de bağlı ama bence çocu genetik
buyuyor-cocuklar Bende sma kullandım ilk sonra kızım içmek istemedi tadından dolayı sanırım 4 ay aptamil kullandık hiç kilo alımı iyi değil şimdi bebelac gold aldım bende merak ediyorum bugün ilk defa kullandım
kkurt9417 2 aya yakın kullanıyoruz çok çok çok memnunuz hem gaz kaka rahat yapıyor hem kilo alımı iyi canım. Bebekten bebeğe değişir ama haberin olsun . 6 buçuk aylığız bu arada
Nurcan_8034 Hasretkmrc1 teşekkür ederim biz daha önce zaten bebelac gold ar kullanıyorduk artık normal mamaya geçivez ondan sormak istedim
Ysgl26 Mamalar kilo aldırmaz sırf kilo alsın diye mama veriyosanız yanlış yaparsınız. Bebelac gold iyidir bu arada 8 aydır kullanıyoruz bi sorun olmadı
Nurcan_8034 Ysgl26 yok canım zaten bebelac gold ar kullanıyoruz bu mamayı artık bulamıyoruz bebelac golde geçmek istedik ondan sordum