Birbalannesi09 İki gun once 4 ay asisi olduk iki gecedir asla uyumuyor saat basi uyaniyo onceden boyle deildi acikimca aglar emer uyurdu simdi tok olsada uyanip agliyo asi yuzundenmi olmustur yoksa atak donemimi uyku dan baska sorunumuz yok suan
[silindi] Birbalannesi09 Aynı sorunu bende yaşıyorum. Aşıdan kaynaklı huzursuzluk var. Ağrıları oluyor uykuya geçiş zor oluyor. Tabi atakta etki ediyor buna canım.