mombunny Kızlar , bebeğim 1 yaşında oldu sadece altta 2 dişi var normal mi? İlk kızımda daha hızlı çıkmıştı. 2.sorum sezaryen doğum sonrası regl olmama en fazla ne kadar sürebilir? 1 yıl oldu daha olmadım. İlk doğumumda sezaryendi 5.ayda olmuştum. Sevgiler🫶
Kuzeymomss mombunny İlk sorunuz hakkında net bir bilgim yok ama 1 yaşına kadar dişi çıkmayıp 15 aya kadar normal diye görmüştüm sanırım bir yerde, ama sizin 2 dişiniz varmış zaten normal bir durum bence. İkinci sorunuz ise 1 yıla kadar olunmaması normal diye biliyorum 1 yılı geçtiyse ne olur ne olmaz bir doktora gidin bence 🌸