mutlubianneyimm12 Bebeğim 4 ay 20 günlük dün aşıları oldu ateşi olmadı çok şükür ama çok bitkin çok uykusu var uyutuyorum 10 dk sonra ağlayarak uyanıyor ama gözlerini de açamıyor:((( bu süreci en kolay nasıl atlatabilirim tecrübeli anneler
irem_19 mutlubianneyimm12 bizde 4 ay 5 günlüğüz bugün aşımızı olduk uyandığı zaman durmuyor sürekli uyumak istiyor ve halsiz keyfi yok normalde gündüzleri en fazla 1 saat uyur kalkardı şimdi 3-4saat aralıksız uyuyor gece de uyumaz diye endişeliyim sizde nasıl
Defnem23 mutlubianneyimm12 evet uykusu var hep çok uyuyordu atak dönemindeyiz bi de ilk deds bu kadar çok uyudu. Beni korkutan aşırota ve menenjit rotanın 2. Si 5. Ayında olacak. Menemjiti de 8. Ay dşye planladuçı doktotumuz. 9.ay da kızamıkk ohhhhh yandık 😄
Elifefil Bizde ateş 37,5 oldu ama çok huzursuz gece boyu ağladı. Bi de şuan çok iştahsız ve kusuyor. Aşının etkisi mi bilemedim
mutlubianneyimm12 Defnem23 yandık ki ne yandıkkkk😱😱 sağlıkları yerinde olsun da bu süreçleri de atlatırız allahın izniyle🧿❤️
irem_19 mutlubianneyimm12 bizdede bütün gün uyudu ağrısından herhalde gece 12 de uyandı 1 de geri uyudu bakalım gece yine uyanacakmı şurubunu içirip yatırdım ateşi fazla yükselmesin diye inşallah rahat uyur