Şuan tam 4 aylık olduk şimdiye kadar en az 10 defa meme reddi yaşadım ve her seferinde de üstesinden geldim daha 15 günlük bir bebekken başladı ve ara ara devam etti hatta bir keresinde doktor yapacak bişey yok sağıp vericez dedi ama ben her defasında aynı yolla emzirmeyi tekrar tekrar başlattım küvete bir tabure koydum biraz socak su koyarak banyonun nemli olmasını sağladım suyu da açarak banyoda su sesinin çıkmasını sağladım. Tabureye oturdum bebeğinde benimde üstümde hiç bir şey kalmayacak şekilde ten teması olsun diye kucağıma bacağımın üstene koydum ara ara vücudunu ıslatarak memeyi uzattım bir iki tutup çok güzel emiyordu gün içinde tekrar yaptığında da yatağa girip yine ten temasıyla emzirmeyi başarılı bir şekilde devam ettirdim 🙏🙏🙏 umarım işe yarar 🥰🥰