Merhaba arkadaşlar 25 aylık bir kız bir erkek ikiz çocuklarım var dün tuvalet eğitimine başladım kızım çok güzel bir şekilde adapte oldu lazımlık almıştım ona oturuyor çişini yapıyor kalktığında alkış yapıyoruz çişin var mı diye sorduğumda var yada yok diyor. Ama oğlum çok zorluyor beni soruyorum çişin var mı diye yok diyor lazımlığa oturtmaya çalışıyorum asla oturmuyor ağlıyor eve gidelim diyor. Normal tuvalet yok evimizde banyonun içinde klozet var bu yüzden lazımlığa yapması gerekiyor korkuyor diye üstelemedim lazımlık için banyonun giderine oturtmaya çalıştım çiş için asla oturmuyor ayakta da çişini yapmıyor ağlıyor eve gidelim diye çıkıyoruz pijamasını giydiriyorum banyonun önünde çişini yapıyor. Kardeşinin çişini yaptırıyorum gel oğlum sende diyorum içeriye kaçıyor orada yapıyor çişini yada gözümün içine bakarak karşımda yapıyor gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum nerede yanlış yapıyorum evin her yerine çişini yaptı yetmezmiş gibi kakasını da altına yapıyor iyilikle oyunla yaptırmaya çalışıyorum yapmıyor babası kızıyor bağırıyor öyle de yapmıyor. Sizlerden fikir istiyorum şimdiden teşekkürler♥️🙏