Kızlar merhaba bugün diyet ve spora başladım. Emzirdiğim için tabii ki katı diyet yapmıyorum ama Abur cubur kola çikolata gibi şeyleri yemeği zaten 10 gündür filan kesmiştim ama yeme içmemede düzen getirmeyi düşünüyorum sabah tartıda 80.9 çıktım sezaryen göbeğimde var :( neyse 😀 zamanında YİNE DİYET YAPARKEN leslie ile zayıflamıştım şimdi yine bugün başladı. 1 mil olanla 15 dklık o bile çok yordu uzun lafın kısası leslie ile zayıflayan var mı aranızda ne kadar sürede kilo verdi sütü azaltmadan kolay nasıl kilo verdiniz yorumlarınızı bekliyorum ❤️🙏🏽