Merhaba dün acikdeydik kan alındı enfeksiyon çıkmadı eve gönderildi ama halsiz 40 dk emen bebek 5 dk zor emiyor dünden beri ve gözleri açık birseyler görüyor gibi tepki veriyor korkuyor titriyor. Bende korkuyorum hani normal mi degilmi bilmiyorum yaşayan var mı?