Arkadaşlar öncelikle merhabalar 18 aylık bir oğlum var yemiyor hiç birşekilde tam anlamıyla yemiyor 2 yada 3 kaşık devamı yok o kadar yıprandım ki bu süreçte ne yapacağımı şaştım kilo alımı yok aksine verdiği bile oluyor o kadar hareketli ki acıkmaması da imkansız var mı bu problemi yaşayan iştah açıcı önerecek birşeyler şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻