tugcedoganay1 kızlar doktor kalbinde üfürüm var dedi çocuk kardiyolojisine götürmemi söyledi kontrol amaçlı başına gelen varmı ne demek kalpte üfürüm
SevimliHayaletCasper tugcedoganay1 bebeklerin kalbi anne karnında delik olur ve doğuma kadar kapanır. Bazı bebeklerin doğumdan bir süre sonra kapanır buna da üfürüm deniyor. Tehlikeli bir şey değil sadece takip gerektiriyor.
Deletedmom_110 tugcedoganay1 bizimde üfüürm vardı suan şükür geçti 5 ay 25 günlük kalbinde delik yok şükürler olsun ki doktora götürdüm rahat etmedim hemencecik uğurun tehlikeli bişi değil. Merak etmeyin🌺🌺
afrAybars tugcedoganay1 hiç korkma canım benim 2 bebeğimde de vardı. Anne karnında kalpleri delik olduğu için hemen kapanmayabiliyor doğumdan sonraya kalabiliyor Oğlumun 4 aylıkken kapandı kızımın 1 haftalıkken
tugcedoganay1 @SevimliHayaletCasper çocuk kardiyolojisi yaşadığım yerde yok en yakını 2-3 saat götürmeliyim demi ihmal etmemeliyim
SevimliHayaletCasper tugcedoganay1 tabiki de götürün. Yani çok nadir olarak kapanmama durumu da oluyor. O zaman ameliyat diyorlar.