Kızlar merhaba benim kırkım çıktı çıkalı da iki hafta oluyor kanamam kırkım çıkmadan iki hafta önscesinden kesilmişti şimdi tekrar başladı ve çok yoğun bu normal midir acaba bu kadar yoğun gelmesi regl mi yoksa doğum sonrası kanama tekrar mı başlamış oluyor anlamadım bilen varsa çok sevinirim