saresmami yani hastaneye göre değişir ama hemen sıra bulmak zor olur bence. Bizim bikaç hafta sonrasına randevu vermişlerdi. Ama özelde de çektirdik. Aynı şekilde çocuk doktorundan randevu aldık, o yönlendirdi ve orada aynı gün çektirdi.
Çocuk göz dokturu değil de bilgin varsa çocukla ilgilenen bir dontordan randevu alabilirsin ama devlette olur mu bilmiyorum. Ama normal şartlarda hepsi bakıyor zaten bebeklere