Tuvalet eğitimine başlayalı 4 ay oldu oğlum 3yaşında çişimizi bir şekilde tuvalete yapıyoruz ama kakasını sürekli üstüne yapıyor takip ediyorum kakası geldiği zaman hemen tuvalet götürüyorum tutuyor yapmıyor sonra bir köşede yapıyor ne yapıcamı şaşırdım tecrübeli anneler ne yapmalıyım yardım çıldırmak üzereyim 🥹😢😤