Kızlar oğlum 1 yaşında, malum oral dönem. Bir de diş çıkardığı için yoğun salyası var. Köpeğin kulağını emme alışkanlığı edindi. Sanırım yemek kalıntılarından kulağın üzerinde sarımsı leke kaldı, ağzına soktuğu için deterjan yapamıyorum. Sirkeli su denedim, karbonat denedim çıkmadı. Hiç hijyenik değil ama elinden de alamıyorum kıyameti koparıyor. Var mıdır bir önerisi olan?