Kızlar merhaba. İlk kontrollerimizde sarılık hiç olmadık. Ama ayını doldurunca bebeğimin gözleri sarı oldu yani beyazliklar sarıya döndü. Bugünde bir ay kontrolümüz vardı. Doktorumuz sonradan gelen sarılık ve bu tehlikeli olabiliyor dedi. Anlam veremedim kan tahlilleri vs istedi. Böyle bi furum yaşayan varmı acaba??