tatlibebekk_ Doktorumuz iki aşı söyledi bexsero ve nimenrix siz hangi aşıyı yaptırdınız hangi aşı daha iyi Bexsero aşısını 5-7-13 aylarda Nimenrix aşısını 5-12 aylarda önerdi
Ysgl26 tatlibebekk_ ikisini de yaptıracakasın canım söylediği aylarda. 3 doz bexsero 1 doz nimenrix olacak
Ysgl26 tatlibebekk_ bexseto 5-7 ve 13. Aylarda yapılacak 3 doz. Nimenrixi de isterseniz hem 5 hem 12ç aylarda 2 doz ya da sadece 12 aylıkken tek doz yaptırabilirsiniz