Ummuhan321 Kızlar gündüzleri bebeğim hiç durmuyor sürekli ağliyor daha 18 günlük. Anlamadim neden böyle yapiyor çok üzülüyorum sizinkiler nasıl bu normal mi?
melike567 Ummuhan321 canim yanlis anlama daha lohusasin ama bebegin ac olabilir belki cisli bez sayisi iyi mi doymuyorsa ondan olabilir gazi olabilir kucakta durmak istiyir olabili
Ummuhan321 melike567 Sürekli emziriyorum gazinida çıkarıyor ben anlayamadım sürekli ağlıyor bende çok kotu oldum artik ağlamak istiyorum