oglanannesi11 merhaba hasımlar bugün konusundaydım kafama takıldı annesini de evhamlandırösk istemedim ama bebeği 25 ağustos doğumlu yani 10.5 aylık var ama hiç dönmüyo normal mi
Profanne oglanannesi11 dönmek gelişim evresinden biri bence smdiye kadar coktan dönmüş olması gerekirdi tek basına oturuyo mu peki
Hkshkshsk oglanannesi11 kilolu bı bebek mi bide her çocuğun gelişimi farklı oluyor kimi emekleme den direk yürümeyi de ogrenebiliyor benim oğlumda 6 aylıkken emekledi 7 ayda bı yere tutunup yürümeye başladı 8 aylıkken desteksiz yürüyordu ama yinede annesi çok takiyorsa bı hastneye gitsin ama siz yinede pek bişey demeyin anne daha çok üzülür
Balevlat_ oglanannesi11 benim kızımda 26 Ağustos doğumlu ve dönmüyor, kilolu bir bebek doktor normal dedi. Kendini kaldırmaya gücü yetmeyebilir ağır çünkü dedi. Dönmeyi gelişim evresi olarak görmüyor çoğu doktor desteksiz oturması önemli demişti bana
oglanannesi11 Hkshkshsk hayır aksina zayıf bir bebek komşumla çok yakınız aynı yaştayız bebeklerimiz de aynı yaşta çok severim ama çok kafama takıldı
Dlk123- Çok sıkıntı yapacak bir şey olduğunu düşünmüyorum benim oğlum da geç donmeye başladı ama emekleme yapmadan yürüdü