2 aylık bebeğim var kızlar. Maalesef sütüm olmadığı için mama veriyorum. Sma optipro kullanıyordum kabızlık yaptığı için hipp combiotic e geçtik. Ama bu mama da kilo aldırmıyor sanki. Bir ayda sadece 400 gram almış. Sma kullanırken kilo alımı iyiydi ama o kabızlık yaptığı için bıraktık. Sma comfort a geçsem kilo aldırır mı acaba. Comfort a kabızlıga iyi geliyor diye duydum ama ne yapsam bilemedim