9mart Poyrazin_annesii bende bi şey sormak istiyorum malum yaz Diyarbakır’da 40 derece hava mama için suyu kaynatmaya gerek var mı ben kaynatmıyorum şu an çok sıcak olduğu için tecrübeli anneler yazarsa sevinirim bu arada 3 saatte bir 120 bazen 90 bebeğim belirli içmek istediği miktarı
Arinsarya 9mart kaynatıp soğutun kaynamaış su vermeyin bebeğe metobolik olarak isal oluyor su kaynadımı mikroplar ölüyor lütfen arıtma suyu bile olsa vermeyin kaynatın bi kenara koyu ılısın öyle mama yapıp verin suyu bile kaynamış verin
9mart Zehrakizim06 tabi ki kaynatıyorum sonra soğuk yapıp veriyorum bunu sormak istemiştim yani ılık değilde hafif soğuk veriyorum
Zehrakizim06 9mart o konuda bi bilgim yok benim bebeğim almıyor mesela öyle olunca illa sıcak olucak bikere soğuk olmuştu annem karnını ağrıtır demişti doğrumu bilmiyorum ama