Fatiss Kızlar yaa asla kilo alamıyorum ve daha çok zayıflıyorum sanki hergun ne yapıcam yaa yok mu bi Çözüm öneriniz
tugceo92 Fatiss yok maalesef canım yapin oyleyse çözüm 0. Misal ben kendimi uzun uzun yillardir bildim bileli 47 en fazla 48. 48den öteyi bir tek hamileyken gördüm hayatımda 50yi görsem gözlerim yerinden çıkar o derece 😁 en azından hep zayıftım ama yanaklarım dolgunmuş eskiden artık o da yok yüzden de zayıfladım hiç hoşuma gitmiyor bu durum resmen gözüme batıyor . Ve isin garibi bogazim hiç boş durmaz 7 24 sürekli birşeyler yiyorum ama 1 gram bile almıyorum ne hikmetse. Yerimde başkası olsa kaç kg alır hey yavrum hey
ofkelisirin Fatiss ben de hepp boyleydim ve emzirmeyi kestikten sonra toparlandım eskisinden kiloluyum hep 44 46 falan dim smdi 53 54 umarım geri vermemm
GamzeYenilmez Fatiss Fatiss vitasure kullanın çok güzel kilo aldırıyor. Ben eşimle tanıştığımda eşim 57 kiloydu. Aramızda 7 kilo vardı. Sonra bir doktor arkadaşım vitasure önerdi. Kanser hastalarına verilen takviye edici gıda olduğunu söyledi. Vücuda hiç bir zararı yok hatta bebeklerede öneren doktorlar var. Şimdi eşim 73 kilo. İdeal kilosuna sonunda ulaştı. Herkes nasıl kilo aldığını soruyor. Herkesede öneriyor. İstediğiniz kiloya geldiğinizde bırakmanız gerekiyor. Yoksa almaya devam ediyorsunuz. Bıraktıktan sonra da zayıflamadı eşim. Şu an çok mutlu:)
Adenmoms68 Fatiss egerki genetik ise asla olmuyor bende hep zayıftım en fazla 48 dimsadece hamile iken 63 gördüm dogumdan çıktım 55 oldum sımdı 4 bucuk ay gecti yeniden 49 olmusum ve benim yakındıgım konu zayıflıgım değil biraz göbeğim var yumurta gibi aynı küçücük cokcirkin duruyor cok zayıflen göbek olmaso ayrı bir gıcık 😂 az kilolu olursun normal durur ama cok zayıflken o göbek gözüme batıyor sezaryen göbeği spor yaparsam diyet yaparsam göbeğim değilde kolum bacağım gider diye korkuyorum yani sadece göbeğimin eriyeceği bişey bulamadıö
Fatiss tugceo92 ya beni anlattınız sanki bende öyleyim dünyaları yiyorum ama asla alamıyorum ve bende yüzden zayıfladım baya yok öu bunun bir çaresi :(
GamzeYenilmez Adenmoms68 eczaneden aldı benim eşim vanilyalı olanını, çikolatalı olanlarıda varmış. İçecek gibi bir şey. Öğünden sonra içiyorsunuz. Yani kendisi fayda gördü, görmeyende olabilir. Ben gördüğümüz için yazmak istedim size. ☺️
Adenmoms68 Fatiss hahahah öyle deme valla zayıfken kötü duruyor 😁 bende eşitlensin istiyorum ya göbeğim gitsin ya da kilo alim 😃
Nur2021 Bana doktorum ENSURE mamayi recete etti, henuz kullanmadim ama insallah ise yarar…sadece eczanede satiliyor
Adenmoms68 Nur2021 onu ben kullandım ama 2 ay içtim iki ayda 1 bucuk kilo almıstım zor zekat 3 ay kullanmam lazımdı tado güzeldi ama her gün 3 öğün içince midem bulanmaya başladı artık yemekden önce sbaah öğle aksam içiyordum ac karnına artık son zamanlar yarısını içmeye başladım belli bir zamandan sonrada kusasıö gelmişti