Kızlar dün oğlum parkta oynarken elinin üzerini kedi az çizmiş hemen eve getirip sabunlu suyla yıkayıp acile götürdük, yara çok yüzeysel bugün kapanmaya bile başlamış. Dün ilk doz kuduz aşısı yapıldı gece boyu uyudu ateş falan hiç olmadı ama şuan kafası 37, sabah keyfi falan iyiydi korkuyorum ya kızlar daha 3 doz var yapılacak acaba diğer dozlarda da olur mu ateş falan