Yok ne denediysem olmuyor asla ama asla ogrenmiyor 36 aylik oldu 3 4 defa denedim öncesinde hıçkıra hıçkıra agliyor asla tuvaletini ne klozet ne lazimlik ne alaturka hicbir yere yapmiyor bezle bezle deyip duruyor yapmadığım şaklabanlık uygulamadigim metod kalmadı doktora bile götürdüm dediklerini uyguladim sevdigi bebegini bezledim sonra çiş ogretlm dedim ogrettim anne bak diye gezdi simdi ne o bebegi istiyor ne baska bisi. Tutuyor asla bırakmıyor bagira bagira ağlıyor. Allahtan 2 damla kaçırmış hasretim damlasina bile 🫠😭 beni bu dertten kurtarin fikir paylaşın lutfen yoksa kafayi yiyecegim