Umaykizim19 Kızlar bu durum normal mi ??? 19 saat uyuyor gün içinde Gece 9.30 sabah 7 de uyanır ne emmek ister ne mama için ağlar ;( gün içinde de uykudan gözünü açamıyor . Ne yapacağımı şaşırdım.
BetulDefnee Umaykizim19 bebeğinizde sarılık mı devam ediyor acaba , bizimki de 3 aylık hiç sizin dediğiniz gibi değil . Bir de çişli bez sayısı kaç acaba az emdiği için şekeri mi düşüyor
Tubacnr0 Umaykizim19 sağlık ocağında boy kilo kontrolüne gidiyormusunuz her ay kilo artışı iyi gündüz emmesi yada mama içmesi güzelse doktorum kendi acıkınca uyanır demişti bana gece
Defnecik23 Umaykizim19 yo illa kötü bişey çıkacak diye düşünmeyin. Ama artık bilişsel gelişimi için oyun oyanamlı göz teması kurmalı müzik dinlemeli. Bu şekilde gelişemez. Sarılık halsizlik düşük kan değeri vs olabilir
Umaykizim19 BetulDefnee Az emiyor evet ama uykudan gözünü açamadığı zaman mama veriyorum , aldıktan sonra da uyumaya devam ediyor. Sizin bebeğiniz nasıl
BetulDefnee Umaykizim19 gece uyanmaması güzel ama gündüz bence sık sık emzirmeye deneyin. Benimki acıkınca sinirden ağlıyor ağlıyor emmek istemiyor bazen bizimki de ayrı değişik. Sürekli meme teklif ediyorum ki acıktıysa emsin kriz yaşamayalım. Bizimki sabahtan beri en fazla 3 saat uyumuştur herhalde ama genel olarak gündüz en erken 1.5 saatte en geç 3 saatte acıkıyor emdiği miktara bağlı herhalde . Kızımın Uyku düzeni doğru değil ama bizimki de yeterince uyumuyor gece de çok kalkıyor. Gece 9 10 saat gündüz 4 5 saat uyuması gerekiyormuş 3 ayında.