Mercan007 ilk ameliyatında 2 gece hastanede kaldık 3 günde evde sondalı bir şekilde yattı. İlk ameliyatını olduğunda 3 yaşındaydı her şeyin farkındaydı canı acıyacak diye yattığı yerden hiç kalkmak istemedi bile. İkinci ameliyatını oldugunda 4,5 yaşındaydı geçtiğimiz şubat ayında oldu yine 2 gece hastanede kaldık ama bu sefer evde 10 gün sondalı kaldı gün içerisinde pek sorun olmuyordu ama gece uyurken dönmeye çalışması falan o biraz zorladı bizi birde ikinci ameliyattan sonra evde 10 gün sondali kaldığı sürece her gün sonda yıkmasi yapacaksınız dedi doktor birde dikişli bölgeye mikrop kapmamasi için sabah akşam sprey verdi onu sıktık