Peppe Merhaba, Bebeğim 23 günlük oldu kullanmadığım takviye kalmadı ama sütüm sağdığım zaman anca 10-15 cc arası geliyor ne yapabilirim önerileriniz neler?
Ygmrcm Peppe bol bol su içmeniz lazım en önemlisi bu bence hurma Maltana doktorumuz önermişti ekstra vitamin takviyesi de alıyordum süt artırıcı damla da vardı baya atıyordu sütüm dolaba da koyuyordum
Peppe Bestlak ve solgar kullanıyorum. Malt içecekler içiyorum anne çayları ve suyu bol tüketiyorum ama hala artmadı bu güne kadar artmadıysa daha artar mı bilmiyorum
dilara_nur1 Still Tea Emziren Anne Çayı var ben onu kullandım doğumdan sonra faydasını gördüm tavsiye ederim 😇