kuoak çok geçmiş olsun benim yeğenim izmirde doğdu izmir biraz kötü hastane doktor konusunda anlamadılar çok geç kalınmış falan yapmış doktorlar kardeşimbiraz narin hassas biri çokta ahım şahım sütüde gelmiyodu hepten gidiverdi aşırı üzüldü şöyle söyliyim benimde oğlum 2.5 yaşında beni asla tutmadı neler denedim emmedi çok çaba harcadım mamada verdim yaramadı kabız oldu en son gaz yapmayan mamalar denedik sma comfort çocuk huzura erdi resmen bide aşırı yaradı oğlum boğum boğumdu benimde sütüm geri çekildi hep mamayla beslendi 3. Aydan beri ne hasta oldu öyle maşallah diyim ne gelişimi kötü gitti yeğenimede hemen o mamadan aldım doğumunda bu ameliyattan sonra onada doktorlar mama verme emzir emdikçe gelcek dedi ama çocuk çok ağlıyodu zaten aşırı hırpalanmıştı ameliyattan sonra hiç dedim kesme ver 30 dan verdiler kusma durumuna göre çoğalttılar şimdi gelişimi bence çok güzel boyu uzun kilosuda iyi bence 4 ayda bi kontrole gidiyolar ekstra ek gıdasıda çok iyi yemesi içmesi sizinki daha ufakmış hemen toparlar hiç merak etmeyin