Seyma-06 Kızlar bebeğim 1 aylık bugün 2.doz hepatit b oldu. Sabah dan beri kucağımdan koyduğumda ağlıyor. Emmek istiyor kusuyor gazını alıyorum gene ammek istiyor. Bu şekilde olması normal mi geçici birşey mi aceba