Kızlaaar bebeğim ayın 14. de 4 aylık olcak saçları dökülmedi diye sevinmiştim anca başladı dökülmeye. Ilk kızımın hiç dökülmedi. Benim kızlar baya bi saçlı doğdu ikiside. Dökülmeyecek heralde bu da diye sevinirken yatığı kıl içinde kalıyor. Kellik yok henüz ama ne kadar dökülür ki🥹 sizin bebişlerinizin döküldü mü ? Kaç aylıkken dökülmeye başladı ne kadar döküldü ki🥹🥹