Oglum 50 günlük cok gazli bir bebek degil ama ben artik yiyecegimi sasirdim🥺Nerdeyse her sey gaz yapiyor yaziyor arastirdigimda..Kahvaltiliklar meyveler..Hele aksamlari ne yiyecegimi bilemiyorum😢Salata ve tavuk yemekten kusacagim artik.Siz neler yapiyorsunuz varsa tavsiyelere açığım❤️