Kızlar bebegım 2 aylık. 2. Çocuğum ama bu bebeyim yaz bebegı olduğu için sanki ilk gibi tecrübesiz oldum sizler bebeğinize çorap giydırıyormuusnuz bız Adana da yaşıyoruz ve çok sıcak ama gıydırmez isen gaz yapar dedıler ki bebegım çok gazlı zatn atlet ile şort ile duruyor ama çorabı hep var. Sizler kullanıomusun yani gerçekten kullanmak gereklımı