Senelerdir çektiğim bir konuyu paylaşıp öneri almak istedim. Tüylerimi almaya başladığımdan beri heryerimde iltihaplanma oldu sonrasinda izleri kaldı. Şu an hâlâ ne zaman alsam fazlasıyla kıl dönmesi, üst bacakta ve özellikle bikini bölgesinde iltihaplanma yaşıyorum. Vücudum o kadar kötü bir haldeki kendim bile bakamaz oldum. Evimde bile şort giyemez oldum. Resmen kocamdan utanıyorum bu durumdan dolayı. Makina kullanıyorum jiletlede alsam aynısı oluyo. Artık o kadar sıkıldımki tüyleri alasim bile gelmiyor çünkü alsamda değişen bişey yok gibi. Doktorada gittim bunun için hassas deriye sahip olduğum için lazer yaptırmam gerektiğini yoksa her alisimda devam edeceğini söyledi 1.5 aylık bebeğim var 6 aydan önce yapilmiyo diye biliyorum. Varmı tecrübesi yada önerisi olan. Kurtulmak istiyorum artık 🥺