Ebrushkaa Annelerim bebegim 8 aylik gece yada gündüz farketmiyor çok dağınık yatıyor sürekli dönüyor yere yatak serdim havalar sıcak rahatça yatsın diye ama kötü mü ettim bilemedim yaşayan çözüm bulan varmi
GiybetReis Ebrushkaa normal 😅 bırakın yatagında yatsın rahat rahat. Döner o daha bi kaç sene. Siz önlem alın düşmesin , kafasını vurmasın diye yeterli 😊
ugurbocugu Ebrushkaa benim oğlum da 8 aylık yelkovan gibi. Ne zaman kontrol etsem başka dakikayı gösteriyor. Ben de yere yatak serdim ona yoksa uykusunda bile kalkıp gidiyor yani ne yapayım
Ebrushkaa GiybetReis yaaa anne yanı besigine koydum baktım kendi kalkabiliyor korktum yere serdim o yüzden
GiybetReis Ebrushkaa beşik kenarı yükselticisi alıp takabilirsiniz. Yürümeye baslayınca da üstünden atlamaya calısacak. Hatta atlayacak😅