Zynpmhmt cisim geldi kakam geldi diyosa gerisi basit. İllede sakir sakir konusmasi gerekmiyor zaten. Geldi tuttum kacirdim yaptim bitti tekli kelimelerle durumu ifade edebiliyor bi sekilde zaten. Mühim olan kaslari inanin çenesi degil😅
Kaslari kontrol etmeyi ögrencin cenesi sonradan acilsasa olur. Ama sey benim kizim hasta oldu idrar yolu enfeksiyonu mesela o sira baya kacirma falan yasandi cunku cok cani aciyodu yaparken kasti gunlerce kendini sonra biran birakiyodu yetisemiyodu falan bende olabilir böyle bi hata dedigim icin gelip yuzume olsun anne olabilir böyle bi hata sen temizle hadi dedi…
Yani cokta normal bi durum gibi göstermemek lazim kacirma durumunu. 3 gun ust uste olabilir annecim sen temizlersin demi deyip gelip bak cis yaptim kaka yaptim falan moduna bagladi. Cok sukur o durum gecti ama felaketti. Suanda da idrar yolu enfeksiyonu devam ediyor ama kacirma yok mesela.
Ben 2.5 yaşinda bi basladim egitime 1 hafta boyunca evde bez takmadim klozete direkt alistirdim 1 hafta araliksiz evin her kosesinde cis kaka yapti ama ben hamileydim bi anda bazi seyler ters gitti hastaneye yattim falan kesinlikle ilgilenemedim kizimla herkeste ben gibi olmadigindan bezi geri takmak zorunda kalmistik. Mesela o zamanin ekmeginide yiyor olabilirim suan hani o 1 hafta bile aklinda bazi seylerin kalmasina yardimci olmus surekli simdi el yikama sifona basma sabah uyandik kaka yapma uyumadan tuvalete gitme rutini olusmustu cocukta.