ahmet8emirmommy tebrik ediyorum oncelikle. Bu sorumsuz esler yuzunden heo cezayi biz çekiyoruz benim dogumlarim cok zor oluyor acilma sancı olmadığı için 11 saat surdu ikiside oglum daha 22 aylikti bende ikinciye hamile oldugumu öğrenmiştim kazara oldu bisey olmaz falan demisti esim ama Rabbim nasip etti demekki bide kizimiz oldu. İlk ogrendigimde agladim bu nasil olur nasil bakicam ikisine falam diye oglumu aldatmis haksızlık yapmış gibi hissediyodum hep. Cok zor alistim 4 5 ay inanamadim hamile olduguma karnım büyüdükçe alismaya başlamıştım. Artik o günler gecti gitti simdi kizim2.5 aylık oğlum da eylulde 3yasina girecek simdi diyorum ki iyiki doğurmuşum Rabbim iyiki bize hediye vermiş cok guzel bakmaya kıyamıyorum o kadar masum ki seni nasil istemedim diye kendimi suçluyorum çünkü kazara olmasa ben bi daha cocuk doğurmazdım cok zor oluyodu doğumum. İlk basta cok zorlandim ikisini idare edemedim kendimi cok yetersiz hissediyodum yorgana kafamı gömüp agliyodum ama çok şükür simdi hic biri kalmadı ikisi birlikte buyuyor hele oglumun kardeşini sevdigini gördükçe icim eriyor mamasini icirmek istiyor kardeşini sallamak istiyor kardesim diye öpüyor gözümün önünde ikiside büyüyüp gidiyor. Zaman cok hızlı kendini hic üzme o sana bi hediye olmus Rabbim kolay dogumlar masip etsin sagliklica kucağına al bebeğini 🌸