Kızlar herkese merhaba
2 ay 12 günlük bebeğim var spinal sezaryen ile doğum yaptım ve 50. Günümde regl oldum ve o gün doğum kontrol hapına basladım doktorumun yazdığı emziriyorum da sütüm az ama olduğu kadar meme mama olarak gidiyoruz. Sadece 1 kere hapı almaya unuttum oda zaten eşim 2 haftalığına yanımda yoktu neyse düzenli olarak her gün hapımı alıyorum bu süreçte sadece 2 kere birlikte olduk ben korunduğum için eşim korunmuyor.
Reglim 2 gün gecikti öncesinde bir kere pembe kanama gelmişti tuvalet kağıdına 3 kerede kahvrengi seklinde bir şeyler geldi ödüm patlıyor su an hamile kalmaktan tıbben tehlıkelı mental ve maddi anlamda zaten hazır değiliz en az 2-3 sene bebek düşünmüyorum Allah isteyenlerin kucağını boş bırakmasın.
Bu durum normal mi yoksa ben gidip kan falan mı vereyim çıldırmak üzereyim çünkü yani doğum kontrol hapına güvenemeyeceksem de neye güvenicem ben ya