Guzyagmuru ben e bebekkten 400 tl mama mia model baby plusın mama sandalyesini aldım çok memnunum ,arka kısmı kademeli içi yumuşacık, boyu yükselip alçalıyo ,ön tablası tepsili rengide çok hoş daha önce ikea nınjini kullandım güzel pratik falan ama konforu yok içi sert sırt kusmı ayarlanmıyor bebek uzun süre oturamıyor