havalar sıcak neredeyse günlük çamaşır yıkıyorum. renklilere de beyazlara da ariel kullanıyorum. yumuşatıcı olarak şok marketin kendi ürünü olan mintax aldım lavanta onu kullanıyorum . güzel koksun diye 1.5 kapak koyuyorum yine de güzel kokmuyor. ayda bir kez temizleyici kullandıktan sonra çamaşırlarım yumuşatıcı kokuyor koku hiç gitmesin istiyorum hatta ama bir kaç yıkamadan sonra yine aynı oluyor. siz neler yapıyorsunuz da çamaşırlar bu kadar güzel kokuyor. yumuşatıcılar çok pahalı. bu zamanda ona güç getiremem sürekli yıkıyorum hemen biter şişesi. deterjan yerini de yıkıyorum ama olmuyor. tecrübeli anneler sizden cevap bekliyorum…