Deletedmom812 2aylıktan beri kızımda yapıyı uyutarak sallayarak emzirirdim her ay düzenli 15gün belki daha fazla yapardı. Şuan 7ay 29günlük ve hala emiyo şükür bineron hiç vermedim. Sabırlı ve sakin olun. Artık bebek değiller 2 3 aylık zamanları kızım 5 6saat yemezdi, gerçi pazar günüde tam 6saat emmedi ek gıdada sevmez hiç sıkmadım kendimi. Çocuklar ne zaman ne isterse onunyapıyolar. Belki dil çıkartıyodur sıkı tı etmeyin. Keyfi neşesi yerinde gözle görünür kilo kaybı yoksa sorum değil