Kızlar bebeğim bazen anne sütüyle bazen mamayla besliyorum biberon kullanıyoruz biberon 125 ml Philips Aventin sanki bazen yetmiyor muş gibi geliyor bana büyük boyunu alsam mı bir boya sizler ne zaman geçtiniz ayrıca bu aydaki bebekler kaç ml süt içer