Mommiraclee birisi nimenrix, 1 yaşından sonra yapılırsa tek doz yapılıyor. Diğeri bexsero, koruyuculuğu yüksek olması için 3 doz vurulması gerektiğini söylüyor doktorlar. Kızım 13,5 aylıkken tek nimenrix vuruldu. 14,5 , 16,5 ve 28,5 aylıkken de 3 doz bexsero vuruldu. Doktoru ile planlama yapmanız en doğrusu olur