Almila0101 bizde 3 ay olucaz 2 gün sonra ama emmeyi pek istemiyor. Sallanarak veriyorum. Kilo alımı azaldı dün tartıldı 5800 normal seviyede ama zorlamalarım sonucu bu kiloda yoksa daha zayıf bile olabilir belki. Gece kalkmıyodu bi ara hic hatta simdi sükür yine kalkıp iciyor yoksa iyice zayıflicaktı😂 gündüz 3,4 saatte bir iciyor aslında 3 saat iyi diyor doktorumuz cünkü cok icer uykusunu iyi yapar. Az icerse sık sık icmek ister uzun uyuyamaz dedi